DIA 1 · CIUTAT D’ORIGEN – MILÀ – VENÈCIA
Presentació a l’aeroport 2 hores abans de la sortida i vol amb destinació a Milà. Recollida de l’equipatge i trasllat al centre de la ciutat. Temps lliure per visitar el Duomo. A la tarda, sortida cap a Venècia, a la zona de Lido di Jesolo. Distribució de les habitacions. Sopar i allotjament.
DIA 2 · VENÈCIA
Esmorzar i sortida cap a Punta Sabbione per agafar el vaporetto que ens portarà fins a la plaça de Sant Marc. Temps lliure per a la visita. A la tarda, tornada en vaporetto i trasllat a l’hotel. Sopar i allotjament.
DIA 3 · VENÈCIA – PISA – FLORÈNCIA
Esmorzar i sortida cap a Pisa. Temps lliure per visitar la ciutat. A la tarda, trasllat a l’hotel de la zona de Florència, a Montecatini. Distribució de les habitacions. Sopar i allotjament.
DIA 4 · FLORÈNCIA
Esmorzar i sortida cap a Florència. Visita de la ciutat amb guia local. Tarda lliure i tornada a l’hotel. Sopar i allotjament.
DIA 5 · FLORÈNCIA – ROMA
Esmorzar i sortida cap a Roma. Visita de la ciutat amb guia local. Trasllat a l’hotel. Sopar i allotjament.
DIA 6 · ROMA – CIUTAT D’ORIGEN
Esmorzar i trasllat al centre de la ciutat. Temps lliure fins a l’hora del trasllat a l’aeroport. Vol amb destinació a la ciutat d’origen.