Un circuit complet per descobrir Astúries, combinant paisatges espectaculars, viles marineres, ciutats monumentals i alguns dels racons més emblemàtics del nord peninsular.
Durant 6 dies visitarem Villaviciosa, Tazones, Ribadesella, Ribadeo, la Platja de les Catedrals, Cudillero, Covadonga, Cangas de Onís, Cabo de Peñas, Luanco, Oviedo i Gijón.
El programa inclou pensió completa, guia acompanyant, guies locals a Oviedo i Gijón i totes les excursions principals del circuit.
Un viatge ideal per gaudir de la costa cantàbrica, la tradició sidrera, els paisatges dels Picos de Europa i algunes de les poblacions amb més encant d'Astúries.
Hotels seleccionats o de categoria similar:
Hotel Cristina 4★ — Noreña
Hotel Doña Nieves 3★ — Noreña, centre ciutat
Hotel Royal 3★ — Llanera
Hotel Cabeza 2★ — Noreña, centre ciutat
Presentació i sortida per compte propi des de l'estació de ferrocarril.
Dinar per compte del client.
A l'arribada, temps lliure fins a l'hora indicada per a la recollida i posterior trasllat a l'hotel.
Sopar i allotjament.
Esmorzar.
Excursió inclosa a Villaviciosa, un dels principals centres de producció de sidra asturiana. Al seu centre històric podrem veure antics palaus i cases centenàries.
Continuació fins a Tazones, típic port mariner de la costa cantàbrica, amb carrers empedrats, cases baixes i pintorescos balcons.
Retorn a l'hotel i dinar.
A la tarda, excursió inclosa a Ribadesella. Passejarem pel barri de la platja, conegut per la seva interessant col·lecció de cases i palaus d'indians.
Continuarem fins a la desembocadura del riu Sella, famosa pel tradicional Descens Internacional del Sella.
Retorn a l'hotel.
Sopar i allotjament.
Esmorzar.
Excursió inclosa a Ribadeo, ja a Galícia, on podrem passejar pel seu centre urbà i contemplar les elegants residències d'influència indiana i la coneguda Torre de los Moreno.
Continuarem fins a la impressionant Platja de les Catedrals, declarada Monument Natural i famosa pels espectaculars arcs de roca modelats durant segles per la força del mar Cantàbric. La seva visibilitat depèn de l'estat de les marees.
Dinar típic gallec en restaurant.
A la tarda visitarem Cudillero, una de les viles marineres més boniques d'Astúries, construïda en forma d'amfiteatre sobre el mar Cantàbric.
Retorn a l'hotel.
Sopar i allotjament.
Esmorzar.
Excursió inclosa a Covadonga, on visitarem la Santa Cova, lloc on es troba la Santina i la tomba del rei Pelayo, així com la Basílica.
Possibilitat de pujar en taxi turístic als Llacs de Covadonga, Enol i Ercina. Aquesta pujada no està inclosa.
Continuació fins a Cangas de Onís, antiga capital del Regne d'Astúries, situada a la vora del riu Sella i coneguda pel seu famós pont.
Retorn a l'hotel i dinar.
A la tarda visitarem el Cabo de Peñas, espectacular mirador natural sobre el Cantàbric envoltat de penya-segats.
Continuarem fins a Luanco, tradicional vila marinera i antic port balener.
Retorn a l'hotel.
Sopar i allotjament.
Esmorzar.
Excursió inclosa amb guia local a Oviedo, capital del Principat d'Astúries.
Realitzarem una visita panoràmica i a peu per alguns dels seus principals espais: el Parc de San Francisco, la plaça de la Escandalera, la plaça i Mercat del Fontán, l'Ajuntament, la plaça de Trascorrales i la zona de la Catedral.
Retorn a l'hotel i dinar.
A la tarda, excursió inclosa amb guia local a Gijón.
Coneixerem el Cerro de Santa Catalina, on es troba l'Elogio del Horizonte de Chillida, i ens endinsarem a Cimadevilla, l'antic barri mariner de la ciutat.
Durant el recorregut veurem també la Torre del Rellotge, la Plaça Major i la plaça de Jovellanos.
Retorn a l'hotel.
Sopar i allotjament.
Esmorzar.
Sortida a primera hora en direcció a l'estació. Temps lliure fins a la sortida del tren.
Dinar per compte del client.
Arribada i fi del viatge.
Som un equip de persones apassionades que t'ofereixen el viatge o l'experiència que somies.
Som la teva porta per conèixer el món
Però sobretot, Som especialistes en tu
